Ubuntu Demon\’s blog

October 25, 2007

dutch Gutsy Release Party in Hilversum

Filed under: english — ubuntudemon @ 6:30 pm
  • Party time🙂 Saturday I’m going to attend the dutch Gutsy Release Party in Hilversum. If you are interested in Ubuntu and you live in the Netherlands you should consider attending too. The attendance fee is only 5 euro.
  • I previously blogged about a problem I had with my harddrive. Turns out the harddrive was dying. I confirmed it with hutil 2.0.3 from the Ultimate Boot CD. Now I am the proud owner of a Western Digital WD2500BEVS.

5 Comments »

  1. Ik kom ook. Vanuit Hasselt, vraag me toch af wie van ons 2 het verste moet rijden.🙂

    Comment by bartek — October 26, 2007 @ 7:58 am

  2. aan bartek :

    Ik neem aan dat je niet over Maastricht rijd? Ik zoek nog een carpool. Als ik die niet kan vinden ga ik met de trein.

    Google maps zegt : 215 km vanuit hasselt naar hilversum en 195 km vanuit maastricht naar hilversum (ik heb alleen plaatsnamen ingetypt en geen preciese lokaties).

    Tot morgen dan heh🙂

    Comment by ubuntudemon — October 26, 2007 @ 9:49 am

  3. Ik ga met mijn vriendin en er zijn maar 2 plaatsen in mijn auto😦
    We gaan ook maar tot 3 uur blijven want men vriendin wil shoppen in Hilversum.

    Helaas kan ik je dus niet meenemen. Anders was ik gerust tot Maastricht gereden.

    Ik vermoed dat die routebeschrijving mij over Geleen laat rijden, ik rij via Valkenswaart.

    Comment by bartek — October 26, 2007 @ 11:06 am

  4. Bedankt voor je antwoord. Ik blijf wel de hele dag. Bovendien is de afstand Hasselt-Maastricht toch weer 30 km je.

    Comment by ubuntudemon — October 26, 2007 @ 11:18 am

  5. Als ik eerder had geweten dat ik niet hoefde te voetballen en dat het zaterdag (morgen!) al was was ik misschien ook wel gekomen… Helaas😦

    Comment by Vincent — October 26, 2007 @ 1:55 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

